Pravidlá na letnú akcičku v Lučenci - old

Moderátor: Sanxo

Užívateľov profilový obrázok
Sanxo
Príspevky: 3819
Dátum registrácie: 12 Januára 2006, 20:13
Bydlisko: Lučenec
Kontaktovať užívateľa:

Pravidlá na letnú akcičku v Lučenci - old

Príspevokod užívateľa Sanxo » 5 Februára 2009, 20:44

****************************************************************************************************
Páni, tu je prvá verzia pravidiel. Očakávam búrlivú diskusiu

****************************************************************************************************
****************************************************************************************************
Všeobecné ustanovenia:

- herný priestor je les, v priestore platia obmedzenia vyplývajúce zo zákona o lesoch 326/2005 Z.z.
- pre akciu platia priložené všeobecné pravidlá o airsofte
- predpokladá sa, že hráči budú čestní a nebudú hľadať diery v hernom systéme
- pri hre je povolené používať GPS prístroje, buzoly, ďalekohľady, spojovacia technika a topografické mapy
- pri hre je zakázané používať pyrotechniku
- sila zbrane: pruziny do 130


Hra:

Všeobecne:


- hra je založená na orientácii a postupe terénom na určené pozície, plnení zadaných úloh a získavaní bodov za ich úspešné plnenie
- hra využíva faktor „nebezpečenstva útoku nepriateľa počas postupu“, faktor „časového stresu“, faktor „obmedzeného počtu životov“ a faktor „odhadovanej polohy nepriateľa“, ktoré by mali zvyšovať neistotu, obavy a pochybnosti pri hre, a taktiež ovplyvňovať taktiku postupu tímu s ohľadom na hroziace nebezpečenstvo či už od nepriateľského tímu, alebo od diverznej skupiny.
- hrajú dva tímy proti sebe + jeden diverzný tím (usporiadatelia)
- štart a cieľ sú určené vopred. Vopred bude určené aj zhromaždisko pre prípad, že účastník akcie sa stratí.
- v priestore medzi štartom a cieľom sú vopred určené waypointy a flagpointy
- waypoint je GPS súradnicami určený bod. Sústava niekoľkých waypointov (spravidla 5) vytyčuje smer pochodu k flagpointu
- flagpoint je GPS súradnicami určený bod, ktorý určuje priestor, v ktorom majú tímy splniť zadanú úlohu. Za úspešné splnenie zadanej úlohy si tím pripisuje bod. Na trase od štartu k cieľu je vytýčených niekoľko flagpointov (pravdepodobne 4 alebo 5)
- celá hra je zložená z niekoľkých minihier, každá minihra je zavŕšená splnením úlohe na flagpointe (koľko flagpointov, toľko minihier)
- tím sa môže rozdeliť na dve a viac skupín, avšak tieto skupiny nesmú medzi sebou stratiť vizuálny kontakt (na dohľad od veliteľa tímu).
- Pri zásahu zbrane je táto vyradená z boja (opravená je po respawne hráča, ak nie je v pravidlách uvedené inak)
- počty životov ako aj repawny budú určené pri každom type hry zvlášť s ohľadom na potreby typu hry

Herný princíp:

- Hra začína na štarte, kde každý tím obdrží súradnice prvého waypointu na jeho trase postupu k flagpointu, ďalej podrobné inštrukcie k úlohe, ktorú ma na flagpointe splniť, ako aj časový údaj, kedy má začať zadanú úlohu plniť a ako dlho ju má plniť.
- tímy pri svojom postupe na flagpoint štandardne nepoznajú protivníkovu aktuálnu polohu, poznajú len poslednú známu polohu protivníka (v priebehu hry však môžu jednotlivé tímy získať bonus v podobe aktuálnych súradních pohybu protivníka)
- waypointy sú určené tak, aby sa postupové trasy protivníka občas krížili (zvyšuje sa riziko stretu tímov aj počas postupu na flagpoint)
- na každom waypointe nájde tím súradnice svojho ďalšieho waypointu (prípadne flagpointu) a súčasne súradnice posledného waypointu (prípadne spawnpointu) protivníka (pre spestrenie hry, tam môže byť uvedený aj protivníkov ďalší waypoint :-) ).
- waypointy za ktorými nasleduje flagpoint, sa stávajú spawnpointami, a sú označené tabuľkou „SPAWNPOINT“. Na spawnpointy protivníka je zakázané útočiť.
- dosiahnutie flagpointu a splnenie úlohy na flagpointe je časovo obmedzené, časové obmedzenie sa tím dozvie pri štarte každej minihry
- pri stretoch na flagpointoch budú pravidlá respawnu uvedené v zadaní úlohy, a budú vychádzať z typu použitej hry na flagpointe.


nasledujúce pravidlá sa nevzťahujú na flagpointy, platia pri presune medzi waypointami:


- každý hráč má jeden život pri postupe medzi jednotlivými waypointami (prakticky: 1 zivot na jeden stret s nepriatelom)
- ak dôjde ku stretu na trase medzi waypointami a hráč bude zasiahnutý, vzdiali sa z bojiska o 30 metrov smerom k svojmu poslednému waypointu a čaká na ukončenie stretu.
- tím, ktorý prehrá, získava penalizáciu 1 min. (v postupe pokračuje po uplynutí penalizácie). Po uplynutí penalizácie sa respawnujú zasiahnutí hráči a opravia poškodené zbrane.
- zasiahnutí hráči a poškodené zbrane víťaza sa spawnujú ihneď po ukončení stretu
- v prípade nerozhodného výsledku (nedôjde k vystrieľaniu jedného tímu – nepravdepodobné :-)), sa obidva tímy stiahnu na posledné waypointy na ktorých boli. Tam sa respawnujú zasiahnutí hráči a poškodené zbrane. Tímy potom pokračujú v plnení úloh.



Možné problémy a ich riešenie:


Časové zosúladenie tímov:
- celá hra je založená na súbežnom postupe dvoch tímov k určenému cieľu.
- uvedomujem si, že nebude možné časovo zosúladiť postup tímov. Aby nedošlo k neúmernému časovému rozostupu medzi tímami, celá hra je rozdelená na niekoľko minihier, ktorých úlohou je časové zosúladenie tímov. Na začiatku každej minihry tímy štartujú v rovnakom čase a z rovnakej pozície (štart, alebo posledný flagpoint)
- diverzný tím bude spravidla napádať tím, ktorý bude prvý v postupe.

Nuda:
- keďže sa jedná o hru, ktorá by mala trvať niekoľko hodín, hrozí nebezpečenstvo nezáživnej hry. Snažil som sa to vykompenzovať zakomponovaním faktorov strachu a stresu a neistoty.
- aby presuny na hlavné herné lokácie neboli nudné, je do hry zakomponovaná navigácia a práca s mapou.
- taktiež by mali na zaujímavosti pridať možné strety tímov počas presunu na flagpoint, ako aj sústavné nebezpečenstvo útoku diverzného tímu
- úlohy na jednotlivých flagpointoch nebudú rovnaké. Budú použité rôzne herné scenáre, ktoré sa bežne v airsofte hrávajú (capture flag, team deatmatch, headquarters, …)
Zem umiera. Ak zomrie zem, zomrie aj človek. Ak zomrie človek, zem sa zachráni...
Obrázok
lepsia lama kamarat, ako skiller debil. :-D
"Pobite ich vsetkych.Boh si ich uz roztriedi."
http://www.katherine.sk

polik.cz
Moderator
Príspevky: 865
Dátum registrácie: 23 Augusta 2005, 09:54

Re: Pravidlá na letnú akcičlu v Lučenci

Príspevokod užívateľa polik.cz » 5 Februára 2009, 21:01

V případě střetu se hovoří o vystřílení - co když jeden tým se rozhodne ustoupit nebo se prostě nerozhodne střet podstoupit a bude se snažit za pomoci krycí palby postupovat dál? Jak se pozná vystřílení jednoho týmu - dejme tomu, že třeba jeden protivník zůstane krytý ve vysoké trávě, jeho mrtví spoluhráči samozřejmě do hry zasahovat nebudou, nebot jsou mrtví, ale protější tým se bude domnívat, že zvítězil, rozhodne se postupovat, avšak protivník krytý ve vysoké trávě nemá taktický přehled o situaci a nebude vědět, že protivník už postupuje dál - co pak? Toto bych shrnul do otázky, co když tým, jež střet 'prohrál' nebude vystřílen?

1 minuta na spawn u týmu, jež prohrál střet se mi zdá málo - vítězný tým by byl nucen se bud rychle vytratit z místa střetu aby se daný střet neopakoval anebo prostě počká na spawn a vystřílí prohraný team znova aby si kryl záda.

Pravidla střetu jsou stejná pro všechny tři strany? Jde mi hlavně o diverzní tým.

Pokud jsem dobře pochopil tak ty minihry mají vzdáleně zesynchonizovat postup obou týmů. Tým který dorazí na svůj flagpoint jako první bude muset se započetím minihry začít až dorazí ke svému flagpointu i druhý tým? Získá nějakou výhodu oproti týmu jež dorazí později?

Ještě bych více definoval pravidlo při rozdělení týmu na skupiny a jejich rozestup - ztráta vizuálního kontaktu se dá vyložit vícero způsoby.

Pro kolik lidí je to tak plánované?


Už se velice těším :twisted:
Project Reality

Užívateľov profilový obrázok
Vlki-Slovak
Príspevky: 466
Dátum registrácie: 8 Augusta 2006, 08:53
Klan Tag: *SG1*
Bydlisko: Bratislava - Trnavska cesta 27

Re: Pravidlá na letnú akcičlu v Lučenci

Príspevokod užívateľa Vlki-Slovak » 5 Februára 2009, 21:19

iba jedno a to k tej 1m ako polik pisal je to moc kratky cas nato aby sa vitazni tym stretu posunul dalej.
tesim tesim =P~ kedy a kde sa da zapisat.
Obrázok
"Smrť dobrého je ťažká strata pre mnohých." Publilius Syrus الموت هو الوحيد العدالة الذئاب

Užívateľov profilový obrázok
NORADU
Príspevky: 107
Dátum registrácie: 4 Novembra 2005, 10:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pravidlá na letnú akcičlu v Lučenci

Príspevokod užívateľa NORADU » 5 Februára 2009, 21:29

Sanxo a co bude náplní těch miniher? Budou to vzájemní souboje těch teamů o vlajku? Případně nějaký scénář, třeba jeden team bude muset položit bombu a druhej mu v tom zabránit? :D takovej counter strike live? Zajímavé by byly i nějaké souboje o rukojmí :twisted: (jeden z diverzního squadu byl byl např Usama a jeden team by ho po nějakou dobu bránil a druhý team by ho měl zajmout/zlikvidovat) či tak něco. Každopádně to vypadá převelice zajímavě, hlavně aby bylo dost lidí 20-30 by byl ideál.
Obrázok
Omicron Airsoft Team

Užívateľov profilový obrázok
Sanxo
Príspevky: 3819
Dátum registrácie: 12 Januára 2006, 20:13
Bydlisko: Lučenec
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pravidlá na letnú akcičlu v Lučenci

Príspevokod užívateľa Sanxo » 5 Februára 2009, 22:49

ustup - tak konkretne s touto castou pravidiel mam problem a neviem prist na nic rozumne (dufam ze nieco vymyslite 8) ). Nechcem aby sa timy nejako trhali (nebezpecenstvo zabludenia, preto tych 30m). Riesil som to pravidlom, ze v pripade nerozhodneho vysledku (teamy sa od seba snazia vzdialit), sa musia teamy vratit na posledny waypoint. Problemom je to co si pisal - jeden sa zasije tak, ze nie je ho mozne najst. Co v tom pripade? Brat to ako vytazstvo teamu co ma viac zivych ludi? alebo nerozhodny stret (navrat na posledne waypointy)? Skuste nieco rozumne vymysliet.
Inak to, ci protivnik vyhral, alebo nie, sa da lahko zistit - spocitanim mrtvych nepriatelov.

1 min. respawn - to s tym zasitym ma nenapadlo. Mozeme to riesit tak, ze v pripade takehoto stretu obidva teamy sa presunu na nasledujuce waypointy s tym, ze s hrou (myslim strielanie) sa zacne az po opusteni waypointu. Alebo druha moznost je ta, ze to nechame tak, a jednoducho team co prehral bude po minute postupovat s vedomim, ze pred nim je nepriatel ktory bud utekal dalej, alebo na neho prichystal pascu. S ohladom na toto nebezpecenstvo musi svoju taktiku postupu upravit novym okolnostiam(tym padom 1 min. uplne staci). Taktiez musi pocitat s tym, ze na splnenie ulohy ma vymedzeny urcity cas, ktory musi dodrzat (plati pre obidva teamy) a nejake dlhe suboje pocas cesty by boli len na skodu, kedze body su za splnenie ulohy. Myslim, ze jedna minuta je dost dlha na to, aby sa vitazny team stratil druhemu teamu z dohladu v hustinach.

Pravidla stretu diverzneho teamu: Predstavujem si to takto: diverzny team su "gamemasteri" a tak sa aj spravaju. Co sa tyka subojov, tak ich ulohou nie je vykynozit teamy, ich ulohou je okorenit im hru. Takze maju jeden zivot na stret. Ked stret skonci (diverzny team im to oznami), team si ich uz dalej nevsima, a pokracuje dalej. Diverzny team sa presunie na inu poziciu (bude mat zoznam vsetkych waypointov a flagpointov)

Minihry: mozno som pouzil zly nazov, ked sa na to pozeram. Pre istotu to este raz spomeniem: minihra je usek hry od startu po flagpoint vratane plnenia ulohy na flagpointe.
Po splneni ulohy na flagpointe (koniec minihry) sa teamy pockaju (moze sa stat, ze jeden team zabludi a pride az po casovom termine - automaticky prehra) a naraz vystartuju na dalsi flagpoint. Chcem tym vylucit stav, ze by jeden team bol v priestore prveho flagpointu a dalsi by uz utekal na treti (trochu prehanam :-)).

Naplnou kazdej minihry by malo byt nieco ine. Necham sa inspirovat :wink: . Rozmyslal som napr. nad dobijanim nejakej koty, bojom o vlajku (co sme hrali v hodonine), vyslobodenie rukojemnika, headquarters, search and destroy... je toho vela a v podstate vela zavisi aj od toho ci najdeme nejaky vhodny teren pre flagpoint, ktory by vyhovoval danemu typu hry.

Vizualny kontakt: mohlo by byt "dohlad na velitela Teamu"? Samozrejme zavisi od terenu, ale v lese nepredpokladam väcsi polomer ako nejakych 10 -20 metrov (tu je dolezite mysliet na taktiku presunu v lesoch - napr ako sa pohybovali vojaci vo Vietname)

Kolko ludi: hrat budu vsetci co pridu, ale tych +- 14 na 14 a 6 diverzanti by asi bolo optimum.
Zem umiera. Ak zomrie zem, zomrie aj človek. Ak zomrie človek, zem sa zachráni...
Obrázok
lepsia lama kamarat, ako skiller debil. :-D
"Pobite ich vsetkych.Boh si ich uz roztriedi."
http://www.katherine.sk

Užívateľov profilový obrázok
NORADU
Príspevky: 107
Dátum registrácie: 4 Novembra 2005, 10:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pravidlá na letnú akcičlu v Lučenci

Príspevokod užívateľa NORADU » 5 Februára 2009, 23:44

Ješte vidím jeden zásadní problém, team nemá v podstatě motivaci postupovat rychle dopředu aby byl na flagpointu první, a když už se k flagpointu došourá a dojde ke střetu (a cílem je pouze kompletní eliminace protivníka) tak nastane "kempící patová situace" oba teamy budou kempit někde v křovíčku a čekat až si nepřítel dojde pro ránu sám (a tohle považuju opravdu za velkej problém, neboť na velké většině akcí na kterých sem byl k tomuhle došlo).
Chtělo by to nějakou motivaci např:

- na flagpointu bude v zemi zapíchnutá vlaječka, kdo ji získá vyhrál

- případ kdy jeden team dorazí na vlajku dříve jak druhý:
    team, který tam bude první, bude vlajku bránit (obrana je IMHO jednodušší jak útok takž to bude pro rychle postupující team určitá odměna)
    pomalejší team bude vlajku dobývat, přičemž by měl být určitě stanovenej nějakej časovej limit (10,20,30 minut?) pokud to nestihne prohrál, jinak opět nastává kempící patová situace

- případ kdy oba teamy dorazí zároveň na vlajku
    tam by došlo asi prostě k čisté přestřelce, ale i tak to je problem... přeci jen oba nedorazí k vlajce na vteřinu přesně a pokud se uvidí ve chvíli kdy jeden je na 5m od vlajky a druhej 30 tak kdo vyhraje je jasný

- a ještě řekl bych chce to nějakého "pořadatele" který bude na tu minihru dohlížet, a jasně ukončí hru když jeden team dobyje vlajku, a nebo ukončí v případě, že vyprší čas - opět ze zkušenosti vim, že když se jen tak řekne, hraje se 20min tak pak si nikdo z hráčů čas nehlídá, přetahujou a útočící team místo akce kempí. Pokud by tam byl pořadatel na dohled od vlajky třeba s nějakou píštalkou ukončoval by a zahajoval hru (megafon by byl best :D - mohl by hlásit třeba "5minut do konce!" což by nutilo útočníky k akci)
- vyhrávající team by pak dostal nějaké to bodové či časové zvýhodnění
Obrázok
Omicron Airsoft Team

Užívateľov profilový obrázok
Sanxo
Príspevky: 3819
Dátum registrácie: 12 Januára 2006, 20:13
Bydlisko: Lučenec
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pravidlá na letnú akcičlu v Lučenci

Príspevokod užívateľa Sanxo » 6 Februára 2009, 02:00

NORADU napísal:...


motivaciu praveze maju - maju presne urceny cas, aby sa dostali na flagpoint. A co sa tyka tych tvojich prikladov, tak nejako si to predstavujem :-) To kempenie nastane pri Team deathmatchi (a tam je priam nutnostou), ale pri ostatnych typoch hier predsa motivacia existuje: Pri Headquarters = ubranenie zakladne, Search and Destroy = dopravenie vybusniny a jej udrzanie po urcitu dobu (alebo jej llikvidacia), pri Flag capture zas umiestnenie vlastnej vlajky na flagpoint....

Priklad: Start je o 9:00. Teamy maju za ulohu najst a obsadit flagpoint do 9:40 a udrzat ho pol hodinu od tohto casu (cize do 10:10, bez ohladu na to, ci pridu o 9:20 alebo o 10:00)

Tym, ze budu presne urcene casy, nie je problem pri ukonceni hry z casoveho hladiska. Napriklad pri dobijani vlajky vyhrava team, ktory ma v case ukoncenia ulohy (podla prikladu o 10:10) vlajku v drzbe.

Team, ktory vyhra minihru, ziskava bodiky. Tie sa pri skonceni celej akcie spocitaju, aby sa zistil celkovy vitaz.

K tym usporiadatelom - myslim, ze v tom nebude problem - diverzny squad v case boja o flagpoint nebude mat nic na praci :wink:
Zem umiera. Ak zomrie zem, zomrie aj človek. Ak zomrie človek, zem sa zachráni...
Obrázok
lepsia lama kamarat, ako skiller debil. :-D
"Pobite ich vsetkych.Boh si ich uz roztriedi."
http://www.katherine.sk

Užívateľov profilový obrázok
Sanxo
Príspevky: 3819
Dátum registrácie: 12 Januára 2006, 20:13
Bydlisko: Lučenec
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pravidlá na letnú akcičlu v Lučenci

Príspevokod užívateľa Sanxo » 6 Februára 2009, 16:37

napadla ma jedna moznost ako riesit vzajomny stret medzi waypointami. Staci, ked postupove trasy teamov budu orientovane proti sebe. Takto sa vyluci nebezpecenstvo opetovneho stretu na rovnakej linii.

ak jeden team vyhra:
nic sa nedeje postupuje dalej na svoj waypoint, team, ktory prehral caka 1 min., potom postupuje na svoj waypoint
ak jeden hrac zakempi a neda sa najst: bud ho vyhravajuci team hlada, alebo sa na neho vykasle a postupuje dalej na svoj waypoint. Ked sa nepriatel vzdiali, kemper moze opustit svoj ukryt a team postupuje na svoj waypoint (prakticky remiza).


co vy na to?
Zem umiera. Ak zomrie zem, zomrie aj človek. Ak zomrie človek, zem sa zachráni...
Obrázok
lepsia lama kamarat, ako skiller debil. :-D
"Pobite ich vsetkych.Boh si ich uz roztriedi."
http://www.katherine.sk

Užívateľov profilový obrázok
CIMBI
Príspevky: 828
Dátum registrácie: 13 Marca 2008, 19:03
Klan Tag: <>{<===
Bydlisko: SK/kraj. Trenčín/ okr. Prievidza/ Tužina/ home
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pravidlá na letnú akcičlu v Lučenci

Príspevokod užívateľa CIMBI » 6 Februára 2009, 19:20

NORADU napísal:
- na flagpointu bude v zemi zapíchnutá vlaječka, kdo ji získá vyhrál


Nebo třeba basa piva #-o :D
Včera som písal návrh čo keď dojde k stretu ale matka mi vypla net.. :evil: :
čo sa týka toho ústupu. Tipujem že cesty týmov sa budú len križovať a nebudú mať spoločné celé úseky.
Návrh
Takže jeden tým buď bude prenasledovať druhý, čo zvolí ústup ale iba do tej miery, ako velmi bude chcieť zísť zo svojej trasy.. Mŕtvoly ich budú sledovať z dialky, povedzeme, že prenasledujúci tým zanechá prenasledovanie po určitej trase. Živí môžu ísť ďalej svojou trasou, alebo počkajú na mŕtvoly. To isté ten druhý tým. Zanechá prenasledovania a buď pôjde ďalej, alebo počká na mŕtvoly ktoré by mali napr.: 3 minútový spawn na miste stretu.
Alebo že sa týmy len o niečo posunú, a tam počkajú na svojich mŕtvych ;)
"Ranní ptáče bez lahváče vůbec nikam nedoskáče" ;)

Užívateľov profilový obrázok
Sanxo
Príspevky: 3819
Dátum registrácie: 12 Januára 2006, 20:13
Bydlisko: Lučenec
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pravidlá na letnú akcičlu v Lučenci

Príspevokod užívateľa Sanxo » 6 Februára 2009, 22:37

kludne to tak moze byt. Ale upozornujem, ze sa hra v lese a vizuálny kontakt s velitelom skupiny je velmi dolezity (inak zabludite - stratit sa nestratite, lebo je to ohraniceny les), a je podmienkou v pravidlach. Taktiez si musi team zvazit ci je pre neho vyhodne niekoho prenasledovat, kedze na splnenie zadanej ulohy ma presne stanoveny casovy limit.

trasy teamov sa obcas budu krizovat - bude to nahodne nie pravidelne.
Zem umiera. Ak zomrie zem, zomrie aj človek. Ak zomrie človek, zem sa zachráni...
Obrázok
lepsia lama kamarat, ako skiller debil. :-D
"Pobite ich vsetkych.Boh si ich uz roztriedi."
http://www.katherine.sk

Užívateľov profilový obrázok
Boomer88
Príspevky: 586
Dátum registrácie: 27 Septembra 2006, 16:07
Klan Tag: OMC|GLA.
Bydlisko: Ružomberok, SVK

Re: Pravidlá na letnú akcičlu v Lučenci

Príspevokod užívateľa Boomer88 » 7 Februára 2009, 15:42

A keby to bolo tak ze po strete teamov by vytazny siel svojou cestou, porazeny po 1 minute svojou a bolo by zakazane sa prenasledovat? K dalsiemu stretu by doslo pri dalsom prekrizeni si trasy.
Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
Sanxo
Príspevky: 3819
Dátum registrácie: 12 Januára 2006, 20:13
Bydlisko: Lučenec
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pravidlá na letnú akcičlu v Lučenci

Príspevokod užívateľa Sanxo » 7 Februára 2009, 16:20

aj nad tymto som rozmyslal, ale prilis vela obmedzeni by mohlo hru kazit. V podstate pocas plynutia casu na splnenie ulohy si teamy mozu robit co chcu. Musia jedine najst vsetky waypointy, aby ziskali postupne vsetky koordinaty pomocou ktorych sa dostanu na flagpoint, kde splnia zadanu ulohu. Myslim, ze obmedzena doba urcena na splnenie ulohy je dostatocnou motivaciou na to, aby sa teamy skor snazili nepriatelovi neukazat sa, resp. vytvorit pascu, ktora by im zvysila sancu vyhrat stret.

Este jadna vec: vcera v nocnej sme s PapaBearom preberali jednotlive herne scenare. Asi najpodrobnejsie sme spracovali "SearchAndDestroy"

- kazdy team na starte dostane napodobeninu bomby a klucik na deaktiavciu protivnikovej bomby
- ulohou teamov bude dojst na flagpoint, kde sa nachadza objekt, ktory treba znicit
- team, ktory dojde prvy, musi objekt uchranit, team, ktory dojde druhy, musi objekt znicit pomocou bomby
- ak druhy team polozi bombu a odisti ju, prvy ju musi deaktivovat pomocou klucika
- hra konci vytazstvom prveho teamu ak sa druhemu teamu nepodari polozit bombu a uchranit ju napr. 5 min., alebo sa prvemu teamu podari polozenu bombu deaktivovat
- hra konci vytazstvom druheho teamu ak polozi bombu, a ta vybuchne

- bomba: predstavujem si ju ako nejaku debnicku uzamknutu nejakym zamkom, v ktorej je umiestnene zariadenie, ktore po aktivacii vytiahnutim poistky sa aktivuje, a po uplynuti urceneho casu vyda zvuk (napr. kuchynsky budik nastaveny na 5 min., zvonenim oznami, ze vybuchol).
- deaktivacia bomby: otvorenie debnicky pomocou klucika a vypnutie budika
Zem umiera. Ak zomrie zem, zomrie aj človek. Ak zomrie človek, zem sa zachráni...
Obrázok
lepsia lama kamarat, ako skiller debil. :-D
"Pobite ich vsetkych.Boh si ich uz roztriedi."
http://www.katherine.sk

Užívateľov profilový obrázok
bam18
Príspevky: 2031
Dátum registrácie: 4 Februára 2007, 14:18
Klan Tag: Identity Gaming

Re: Pravidlá na letnú akcičlu v Lučenci

Príspevokod užívateľa bam18 » 7 Februára 2009, 16:41

Mne sa zatial vsetko paci a Kolko FPS dame limit ? kedze sa hra outdoor ? dame na FPS alebo na Spruzinu >? nieze niekto bude mat 150tku :D
#1 ESL BF2 CQ Premiership Season I
#1 MBGL BF2 Autumn CQ Cup
#1 ESL BF2 CQ 8on8 Cup I
#1 ESL BF2 CQ 8on8 Nightcup V
#1 ESL Battlefied 2 CQ Cup
#1 ESL Conquest 8on8 Premier


Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
bam18
Príspevky: 2031
Dátum registrácie: 4 Februára 2007, 14:18
Klan Tag: Identity Gaming

Re: Pravidlá na letnú akcičlu v Lučenci

Príspevokod užívateľa bam18 » 7 Februára 2009, 18:33

PapaBear napísal:Myslím, že aby niekto prekonal tvoju pružinu, bude musieť strieľať Lugermi :D
Ja osobne by som v tomto obmedzenia nedával, každý nech príde s tým čo má, nabudete si predsa prerábať zbraň kvôli jednej akcii.

Preco vsetci myslia ze budem mat silnu :D :mrgreen: ja tam davam m130 od systema a to je ako m120 guarder :D
#1 ESL BF2 CQ Premiership Season I
#1 MBGL BF2 Autumn CQ Cup
#1 ESL BF2 CQ 8on8 Cup I
#1 ESL BF2 CQ 8on8 Nightcup V
#1 ESL Battlefied 2 CQ Cup
#1 ESL Conquest 8on8 Premier


Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
Sanxo
Príspevky: 3819
Dátum registrácie: 12 Januára 2006, 20:13
Bydlisko: Lučenec
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pravidlá na letnú akcičlu v Lučenci

Príspevokod užívateľa Sanxo » 7 Februára 2009, 19:06

pruzina do 130 m/s (pruziny 130)
Zem umiera. Ak zomrie zem, zomrie aj človek. Ak zomrie človek, zem sa zachráni...
Obrázok
lepsia lama kamarat, ako skiller debil. :-D
"Pobite ich vsetkych.Boh si ich uz roztriedi."
http://www.katherine.sk

Užívateľov profilový obrázok
CIMBI
Príspevky: 828
Dátum registrácie: 13 Marca 2008, 19:03
Klan Tag: <>{<===
Bydlisko: SK/kraj. Trenčín/ okr. Prievidza/ Tužina/ home
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pravidlá na letnú akcičlu v Lučenci

Príspevokod užívateľa CIMBI » 7 Februára 2009, 20:42

130 je v pohode. Som dostal asi z 2och metrov 2 do ruky. Pekne som si zanadával a ta kosť na prste ma bolela len 3 týždne :D :D :D
"Ranní ptáče bez lahváče vůbec nikam nedoskáče" ;)

Užívateľov profilový obrázok
NORADU
Príspevky: 107
Dátum registrácie: 4 Novembra 2005, 10:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pravidlá na letnú akcičlu v Lučenci

Príspevokod užívateľa NORADU » 7 Februára 2009, 22:46

Sanxo napísal:- bomba: predstavujem si ju ako nejaku debnicku uzamknutu nejakym zamkom, v ktorej je umiestnene zariadenie, ktore po aktivacii vytiahnutim poistky sa aktivuje, a po uplynuti urceneho casu vyda zvuk (napr. kuchynsky budik nastaveny na 5 min., zvonenim oznami, ze vybuchol).
- deaktivacia bomby: otvorenie debnicky pomocou klucika a vypnutie budika


až bude čas tak zkusím zbastlit nějakou elektronickou "bombu", mám tady takové spínače se zámkem a elektroakustické měniče :twisted: nějakej ten odpočet se sedmisegmentovkou by taky šel udělat :twisted:
Obrázok
Omicron Airsoft Team

Užívateľov profilový obrázok
Sanxo
Príspevky: 3819
Dátum registrácie: 12 Januára 2006, 20:13
Bydlisko: Lučenec
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pravidlá na letnú akcičlu v Lučenci

Príspevokod užívateľa Sanxo » 8 Februára 2009, 00:14

bolo by dobre to spravit dva krat (pre kazdy team jednu)
Zem umiera. Ak zomrie zem, zomrie aj človek. Ak zomrie človek, zem sa zachráni...
Obrázok
lepsia lama kamarat, ako skiller debil. :-D
"Pobite ich vsetkych.Boh si ich uz roztriedi."
http://www.katherine.sk

Užívateľov profilový obrázok
belco
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 4 Októbra 2005, 12:53
Klan Tag: |bmk|
Bydlisko: In the Middle of Nowhere
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pravidlá na letnú akcičku v Lučenci

Príspevokod užívateľa belco » 8 Februára 2009, 11:15

Sanxo napísal:bolo by dobre to spravit dva krat (pre kazdy team jednu)


A hlavne nech je tazka, nech sa nosic bomby potrapi, Staci 5 kg :D
Obrázok
Obrázok Obrázok Obrázok
Kedysi som býval veľmi namyslený, ale teraz som už bez chyby.

Užívateľov profilový obrázok
voloda21
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 28 Septembra 2007, 14:42
Klan Tag: odkundes (.)(.)
Bydlisko: Lučenec
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pravidlá na letnú akcičlu v Lučenci

Príspevokod užívateľa voloda21 » 8 Februára 2009, 17:49

belco napísal:
Sanxo napísal:bolo by dobre to spravit dva krat (pre kazdy team jednu)


A hlavne nech je tazka, nech sa nosic bomby potrapi, Staci 5 kg :D


konecne mame funkciu pre menschika :lol:

Návrat na "Akce"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný